شاخصه دور اندیشی
مراجعه به کتاب مدیران ارشد…….
تقسیم بندی بازار (Segmentation)
فرایندی است که طی آن،بازار به بخشهای مختلف از مشتریان بالقوه، با نیازها و یا ویژگی های مشابه تقسیم میشود . بر اساس این تقسیم بندی، میتوان فرصتها را شناسایی کرده و محصولات و برنامه های بازاریابی ویژه طراحی کنید این کار درنهایت، به ما در دستیابی به موقعیت رقابتی برتر کمک خواهد کرد. کاتلر، فلسفهی تقسیم بندی بازار را هدف گذاری میداند. یعنی بازار را بخش بندی میکنیم تا تصمیم بگیریم کدام بخشها مشتری ما باشند و کدام بخشها را نمیخواهیم در دایرهی مشتریان بالقوه خود در نظر بگیریم. من بعنوان مشاور بازاریابی در این بخش بندی شمارو همراهی خواهم کرد.
بخش بندی بازار به عنوان یکی از زیرمجموعه های مهم استراتژی بازاریابی،به ما کمک میکند تا بخش هایی از بازار را هدف قرار دهیم که سودآور بوده و با استراتژی های مجموعه ما همسو باشند. حذف بخش هایی از بازار که سودآوری کمتر دارند یا احتمالاً سود نخواهند داشت، از دستاوردهای مهم بخش بندی بازار است. من بعنوان مشاور فروش در این بخش بندی شمارو همراهی خواهم کرد.
در باشگاه مشتریان علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان قدیمی ، تعداد مشتریان و در نتیجه و فروشمان را چند برابر میکنیم حفظ مشتریان فعلی یک امری مهم و کمهزینهتر از جذب مشتریهای جدید است لذا ویژگیهای باشگاه مشتریان کارآمد را پاداش دادن و برنامه های وفاداری طراحی میکند . من بعنوان مشاور فروش در این پروژه شمارو همراهی خواهم کرد.
CRM مخفف چیست؟ CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری میباشد و هدف این پروژه این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواستهای آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم.من بعنوان مشاور مارکتینگ در این پروژه شمارا همراهی میکنم که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارتان خواهد شد. CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. یک سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری میبیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر میگیرد. نگاه از دید مشتری به ما بعنوان کارفرما کمک میکند تا شکافها و فرصتهای موجود در کسب و کارمان را مشاهده و استراتژی و فرآیندهای موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید. یک مشاور فروش میتواند در این بخش شتابدهنده موثری باشد.
شرکت ها و برندها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، تمام شبکه های اجتماعی ، ایمیل و یا موتورهای جستجو سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. در شرایط موجود تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی کسب وکارها متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید ومعرفی کالا و برند خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. من بعنوان یک مشاور فروش در دیجیتال شمارو همراهی خواهم کرد.
چگونه یک کارشناس بازاریابی میتواند مطمئن شود که مشتری در تصمیمگیری محصول او را انتخاب میکند؟ چگونه میتوان فهمید که یک مصرفکننده تصمیم خرید خود را با استفاده از چه اطلاعاتی و بر چه اساس میگیرد؟ Market Research به روش تحقیقات پایه ای یا تحقیقات ثانویه معمولا انجام می شود . من بعنوان مشاور تحقیقات بازار در این بپروژه شمارو همراهی خواهم کرد.
قیمت گذاری برپایه BOM محصول در کارخانجات یا قیمت خرید در شرکتهای بازرگانی و سپس حاشیه سود بعلاوه هزینه های سربار بازاریابی و تبلیغات و توزیع محاسبه میگردد ، به این قیمت تمام شده حاشیه سود فروشنده یا نماینده نیز اضافه میگردد . من بعنوان مشاور فروش در این بخش قیمت گذاری شمارو همراهی خواهم کرد.
توزیع محصول در مجموعه های تولیدی به شکل مویرگی یا نمایندگی های مشترک ( هیبرید ) یا نمایندگیهای منطقه ای یا شعب بی واسط کارخانه یا به شکل عاملیت فروش یا نماینده فروش صورت می پذیرد. من بعنوان مشاور فروش در این بخش برنامه ریزی توزیع شمارو همراهی خواهم کرد.
باندل کردن محصولات به معنی بسته کردن محصولات کم فروش با محصولات تند فروش یا تند گردش است که یکی از سیاستهای فروش در استراتژیهای فروش می باشد. من بعنوان مشاور فروش در این طراحی باندل و پروموشن شمارو همراهی خواهم کرد.
تخفیفات که رکن اصلی و شتابدهنده فروش هر مجموعه است از پارامترها و شاخصه های پیچیده ای برخوردار است و معمولا به روشهای پلکانی که نسبت مستقیم به میزان خرید تعدادی یا حجمی یا ریالی دارد محاسبه و طراحی میشود. من بعنوان مشاور فروش در طراحی لیست تخفیفات شمارو همراهی خواهم کرد.
چرخه عمر مشتری شامل شش بخش می شود که من بعنوان مشاور در تقسیم بندی این مشتریان برمبنای آمار فروش و سابقه خرید تعدادی و ریالی به شما کمک میکنم .
مشتریان بالقوه / مشتریان جدید / مشتریان بالفعل / مشتریان وفادار/ مشتریان منقضیشده / مشتریان غیرفعال
بودجه تبلیغات بر مبنای توانایی مالی شرکت یا میزان فروش پیش بینی شده یا میزان بودجه رقیب همتا یا بودجه اختصاص داده شده به بخشی از محصولات ویا بر مبنای هدفهای کوتاه مدت فروش تعیین و برنامه ریزی میشود که من بعنوان مشاوریا برنامه ریز فروش به شما در انتخاب یکی از این روشها کمک و همراهی میکنم.
بر مبنای شناخت از مشتریانی که داریم و بازاری که هدف گذاری کرده ایم ، پیام تبلیغ خود را طراحی و تولید میکنیم و بر مبنای سبکهای متفاوت محتوای پیام خود را وایرال میکنیم. من بعنوان یک مشاور فروش و بازاریابی شما را در این تولید و خلق محتوا همراهی میکنم.
بر مبنای انتخاب مشتری در بخش بندیهای متفاوتی از بازار ، رسانه های انتقال پیام خود را انتخاب میکنیم و با توجه به میزان اثرگذاری آن ، زمان پیک تاثیرگذار آن را تایید و درجدولی بنام کنداکتور پخش و وایرال در محوریت زمان تدوین میکنیم . من بعنوان یک برنامه ریز فروش و بازاریابی شما را در این مسیر همراهی میکنم.
نیازمندیهای یک مدیرعامل شامل : تیم مشاوره مالیاتی و مالی – تیم تبلیغاتی – وکیل و مشاور حقوقی – تیم خلاق فروش و بازاریابی – تیم تحقیق و توسعه محصول و بازار – مدیران ارشد اجرائی و علمی
مراجعه شود به کتاب مدیران ارشد
مراجعه شود به کتاب مدیران ارشد
مراجعه شود به کتاب مدیران ارشد
مراجعه شود به کتاب مدیران ارشد
مراجعه شود به کتاب مدیران ارشد
مراجعه شود به کتاب مدیران ارشد
مراجعه شود به کتاب مدیران ارشد
مراجعه به کتاب مدیران ارشد…….
مراجعه به کتاب مدیران ارشد…….
مراجعه به کتاب مدیران ارشد…….
مراجعه به کتاب مدیران ارشد…….
مراجعه به کتاب مدیران ارشد…….
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
مراجعه به کتاب مدیران ارشد…….