دکتر مقداد حسن زاده عضو تیم و نماینده هئیت مدیره شرکت عالیس در تدوین استراتژی تبلیغاتی و کانسپتهای محتوایی عالیس :
زندگی انسان ها، با حسرت همراه است. چون همیشه بین دوگانه هلو و لیمو هستند یا سه گانه هلو و لیمو و بقیه. لیموش را انتخاب کنی، هلوش را از دست می دهی و بالعکس و فرصت تست همه نیست. داستان هلو و لیمو را هایدگر در کناب «هستی و زمان»، به خوبی شرح می دهد. ما با امکان های زیادی روبرو هستیم و انتخاب هر امکانی، یعنی سوزاندان امکان های دیگر. این را مدیران و کاسبان امروز، «هزینه فرصت» می دانند. هزینه فرصت یعنی هر چیزی که انتخاب کنی و استفاده کنی، چه لیمو باشد چه هلو، هزینه دارد و باید هزینه را پرداخت کنی. هزینه، از دست دادن و محروم شدن از فرصت های دیگر است. برخی هزینه ها خیلی سنگین است و بعضی نه زیاد. هزینه ازدواج غلط، رشته دانشگاهی اشتباه، بیشتر است از اشتباه انتخاب پیتزا پپرونی به جای چلوکباب سلطانی در رستوران! هزینه فرصت را سرمایه گذاران در بازار سهام، به خوبی درک می کنند. گاها ثانیه ها، ارزش فرصت را به ما می آموزند. قدر ثانیه ها و ارزش و هزینه ثانیه ها را نایب قهرمان المپیک به خوبی درک می کند. هر چقدر مشورت بیشتر بگیریم، هزینه فرصت ما کمتر میشود. باید از کمال طلبی و وسواس های الکی پرهیز کرد. باید سعی کرد، تفکر فازی را یاد گرفت. دنیای صفر و یک ها و این یا آن و خوب یا بد، تمام شده است. هیچ چیز نه صد درصد خوب است و نه صد درصد بد. چیزی بین خوب و بد و صفر و یک هم وجود دارد که این را بورس بازها، به خوبی درک می کنند. هیچ سهمی تا ابد خوب،یا تا ابد بد نیست. انسان ها و زندگی هم همینطور است.
لیموشو بدم، هلوشو بدم به ما می گوید که مراقب هزینه فرصت ها باشیم. مراقب باشیم که انتخاب های ما، گزینه های انتخاب شده با مقاصد خاص دیگران نباشد.