The Blog Single

بررسی رفتار مشتری

مشتری

امروز به عنوان عنصری در آمیخته بازار از پیچیدگی های زیادی برخوردادر است . هرچه درک ما بعنوان تحلیل گر بازار از سبک رفتاری مشتری بیشتر و عمیق‌تر باشد، توانایی ما برای شناخت مشتری، شکل‌دهی به رفتار وی و پیش‌بینی آن افزایش می‌یابد.
با توجه به تصمیمات خرید و مصرف متنوع مشتریان در بازار امروز در تمامی سبدها ، تحلیل رفتار مشتری پیچیدگی‌ها و عوامل موثر زیادی دارد و این مهم برای هر سازمان بودجه و کارشناسان حرفه ای میطلبد.

کارشناسان بازاریابی و تحقیقات بازار موظفند سیاست‌های بازاریابی را متناسب با شناختی که از رفتارهای مشتری بدست می‌آورد، تهیه و تنظیم کند. و سپس استراتژیهای بازاریابی و تبلیغات را تدوین کنند.
تحقیق رفتار مشتری برحسب رفتارهای اجتماعی یا براساس آمار و ارقام ریاضی از راه‌حل‌هایی است که می‌توانید برای تحلیل و سپس مدیریت رفتار مشتریان استفاده کنید.

 

تحلیل مشتری
کم حوصله
0/5
خوش رو
0/5
صبور
0/5
دقیق
0/5
شکاک
0/5
صدای ملایم
0/5
پورشور
0/5
معترض
0/5
عصبی
0/5
سخت گیر
0/5
آرام
0/5
منظم
0/5
بدبین
0/5
مودب
0/5
صدای بلند
0/5
نگاه مستقیم
0/5
خوش طبع
0/5
منتقد
0/5
شنونده
0/5
مهربان
0/5
رک و صحیح
0/5
بحث کننده
0/5
کم ملاحضه
0/5
جزئی نگر
0/5
درک کننده
0/5
بالغ ...
0/5
عجول
0/5
عاقل.
0/5
اعتماد کننده
0/5
نگران
0/5
عدم توجه جزئیات
0/5
احساسی
0/5
دوستانه
0/5
خوش برخورد
0/5
کم رو
0/5
مقتدر
0/5
پرحرف
0/5
شیک پوش
0/5
اجتماعی
0/5
شروع کننده
0/5

کم حوصله  خوش رو  صبور  دقیق  شکاک صدای ملایم  پرشور  معترض  عصبی سخت گیر صدای بلند  نگاه مستقیم  شوخ طبع منتقد  شنونده مهربان رک و صریح  بحث کننده کم ملاحظه اعتمادکننده  نگران  عدم توجه به جزئیات  احساسی دوستانه  خوش برخورد کم رو  مقتدر پرحرف  شیک پوش جزئی نگر  درک کننده بالغ  عجول بدبین منظم  آرام  اجتماعی  شروع کننده مودب عاقل 

پاسخ دهید

https://www.vsra.org/