توسعه بازار رمز بقائ هر بیزنس است ، سهم خواهی از بازار تخصصی است که درگرو شناخت از بازار و اشراف به علوم بازاریابی نوین است .
بیشتر بدانیدسهم خواهی و افزایش سهم عاطفی و سهم واقعی بهره مندی از تکنیکهای بازاریابی است ، بستر کسب و کارها به میزانی که آماده وبالغ باشند میتوانند از این تکنیکها و فرمولها استفاده کنند.
بیشتر بدانیدبا ی همکاری با صداقت میشه تمام تجارب و تخصصها رو باهم دریک برند تجربه و پیاده سازی کرد. مدیریت آمیخته ای از علم مدیریت و هنر اجرائی کردن آن است . مدیریت من همراه با آموزش دادن علوم مدیریتی و انتقال تجارب است.
بیشتر بدانیدطراحی سازمانی پویا و چابک برای نیل به اهداف و رسیدن به جایگاههای تدوین شده و سپس توسعه سازمان به معنای توسعه همگن و ناهمگن در تمام زوایا
بیشتر بدانیدانتخاب هوشمندانه به همراه تحقیقات فازصفر و مطالعات بازار در کنار استعداد و علاقه مالک کسب و کار جزء رموز موفقیت در راه اندازی کسب و کارهاست.
بیشتر بدانیدبرای ایجاد یک برند قدرتمند باید استراتژی اصولی و حرفهای داشته باشیم. باید بدانیم دقیقا چه جایگاهی از ذهن مشتری را میخواهیم و به دنبال چه سهمی از بازار هستیم ، سپس سازمانمان را بر مبنای این اهداف طراحی یا تغییرات دهیم
بیشتر بدانید