سهم خواهی و افزایش سهم عاطفی و سهم واقعی بهره مندی از تکنیکهای بازاریابی است ، بستر کسب و کارها به میزانی که آماده وبالغ باشند میتوانند از این تکنیکها و فرمولها استفاده کنند.
با ی همکاری با صداقت میشه تمام تجارب و تخصصها رو باهم دریک برند تجربه و پیاده سازی کرد. مدیریت آمیخته ای از علم مدیریت و هنر اجرائی کردن آن است . مدیریت من همراه با آموزش دادن علوم مدیریتی و انتقال تجارب است.
برای ایجاد یک برند قدرتمند باید استراتژی اصولی و حرفهای داشته باشیم. باید بدانیم دقیقا چه جایگاهی از ذهن مشتری را میخواهیم و به دنبال چه سهمی از بازار هستیم ، سپس سازمانمان را بر مبنای این اهداف طراحی یا تغییرات دهیم